wtorek, 8 kwietnia 2014

ARTUR BORUC

Hej, kolejny raz Ada wita ;) Dziś opiszę autograf,  który przyszedł do mnie już dość dawno, ale ja nie ogar, nie miałam czasu go opisać, został mi jeszcze jeden, który opisze później ;) Tak,  więc ten autograf jest od polskiego bramkarza Artura Boruca, chyba każdy wie o kogo chodzi ;) A jeśli nie to (klik). Autograf zdobyłam wysyłając maila na email: sfc@saintsfc.co.uk ;) Niestety, ale już nie zdążyłam na autograf z prawdziwym podpisem, tylko wydrukowanym, ale trudno ;) List przyszedł w kopercie prosto z klubu, ładna, jak ja to powiedziałam "angielska koperta" :) Tak, więc naprawdę polecam, nic nie wysyłamy pocztą zwykły email, który zajmie nam z 5 minut, oczywiście piszemy po angielsku, ja poprosiłam o autograf tylko pana Artura, ale możecie poprosić o więcej i chyba ja to w jakimś czasie zrobię :D

Kolejny, ale to kolejny raz przepraszam za jakość, ale już za jakiś tydzień będą to skany ;) I każde zdjęcie będzie podpisane ;) Tak, więc na podsumowanie :
ORGINALNY: Nie, nadruk, ale prosto z klubu pana Artura
ILE CZEKAŁAM: Nie cały tydzień ;)
WAŻNY: W pewnej części tak, patrząc, że piłkarz i reprezentant Polski, no i gra w Premier League ;)  

Chcę powiedzieć, że mam bardzo dużo adresów i prawie wszystkich zawodników z Soczi, jeśli ktoś chce, to piszcie tutaj: adacybulska123@interia.pl ;) 

WYPCHANYCH SKRZYNEK! :)

5 komentarzy: