środa, 4 czerwca 2014

Pogoń Szczecin!

Dzisiaj autograf od mojego kochanego klubu- Pogoni Szczecin <3
Udało mi się już być na ich meczu, ale wtedy, nie zbierałam jeszcze autografów, więc nawet nie miałam ze sobą kartki papieru. Teraz wybieram się na sparing, który zagrają w wakacje z Werderem Brema, może uda się coś zdobyć!? :) Przechodząc do rzeczy, autografy zdobyłam pisząc na adres email, który znalazłam na stronie klubu:  sekretariat@pogonszczecin.pl. Z autografów się bardzo cieszę! :) No, bo w końcu MY PORTOWCY. Dla jasności zdjęcia skanów: 



                             tył z autografami :) 




                       przód ze zdjęciem sztabu i zawodników   

Tak, więc na uzasadnienie :
Ile czekałam?- 5 dni :)
Oryginalne?- Tak :3
Ważne- Wymarzone! <3 

Mam do was pytanie! Posiada ktoś z was adres Ibry? :) 




2 komentarze: